Česta pitanja (FAQ) | Uhvati Val





-

Kako radi Uhvati val?

Kako Uhvatiti val?

Jednostavno. Registriraš se i pratiš ponude na našoj naslovnici.

Svakako se registriraj - ako to ne učiniš, nećeš moći kupovati. Ne košta ništa, a ako poželiš, uvijek se možeš odjaviti.

Ponude možeš pratiti i bez registracije. Prijavi se na naš newsletter (Želim primati dnevne ponude!), pa će redovno stizati u tvoj e-sandučić.

Kad vidiš nešto što ti se sviđa, klikneš “Kupi” i čekaš da vidiš hoće li se skupiti dovoljno surfera. Možeš i pomoći - pozovi rodbinu, prijatelje, šefa i kolege s posla, susjeda s trećeg kata ili onu zgodnu malu iz pekare…

Što je surfera više, to su izgledi da će ponuda proći (i da ćete dosurfati do popusta) veći. Skupi li se dovoljno surfera, zajedno ćete uhvatiti val i spremni ste za uzbudljivu avanturu - kupovinu fora usluga po povoljnim cijenama.

U e-sandučiću ili svom profilu na Uhvatival.hr potraži svoj kupon. Ispiši ga i iskoristi kad ti se svidi.


Što ako nas se ne skupi dovoljno?

Ništa. Čekaš idući val i nadaš se da će drugi surferi shvatiti kakve lude popuste propuštaju.


Koliko dugo ponude traju?

Kako koja. Uglavnom će trajati 24 sata. Neke će biti duže, neke možda i kraće. No, koliko god trajale, jasno ćemo to naznačiti na naslovnici. Obećajemo.


Moram li osobno iskoristiti ponudu ili ju mogu pokloniti?

Možeš ju pokloniti, osim ako ne piše drukčije.


Mogu li vezati valove i spajati ponude?

Ne. Svaka stoji za sebe. Doduše, to ne znači da će uvijek biti tako. Ako se nešto promijeni, obavijestit ćemo te. Obećajemo.


Mogu li odustati?

Ako se pojave bilo kakvi problemi, javi  nam se na e-mail info@uhvatival.hr, pa ćemo pokušati pomoći.


A ako je u pitanju viša sila?

Ista stvar. Javi se na info@uhvatival.hr . Dogovorit ćemo se i riješiti problem.


Da li je plaćanje kreditnim karticama kod vas sigurno?

Da. Temeljito smo se potrudili da tako bude. Više o tome pročitaj ovdje .


Kako mogu znati da je moja uplata bila uspješna?

Pogledaj u svoj profil.
Postoje tri vrste kupona: na čekanju, aktivni i istekli.
Nakon što kupiš ponudu, u tvom će se profilu pojaviti kupon na čekanju. Čim ponuda prođe, pretvorit će se u aktivni kupon. Odmah ćemo ga poslati na tvoju e-mail adresu, da ga možeš iskoristiti. Nakon što istekne rok za korištenje kupona definiran uvjetima ponude, isteći će i kuponi. I to ćeš moći vidjeti u svom profilu, tako da ćeš u svakom trenutku moći podsjetiti se na kakvim si sve valovima surfao/la.


Čemu služi moj profil?

U njemu možeš pogledati koji su tvoji kuponi aktivni, koji su na čekanju, a koji su iskorišteni. Tu možeš mijenjati svoje korisničke podatke (recimo, lozinku), kao i svog avatara.


Kako pristupam profilu?

Upišeš e-mail adresu, lozinku i prijaviš se. Klikneš na svoje korisničko ime u gornjem desnom uglu. I to je to.
Ili se prijaviš preko Facebooka.


Što ako se ništa nije dogodilo nakon što su svi podaci za kupnju unešeni? Hoćete li mi teretiti karticu?

Ako u tvom profilu nema rezerviranog kupona, transakcija neće biti izvršena, pa nećemo ništa ni naplatiti.


Pojavila se poruka „Naplata nije uspjela.“ Što sad?

Za početak, provjeri vrijedi li još uvijek tvoja kreditna kartica. Ako vrijedi, provjeri je li možda blokirana i ima li dovoljno novca za kupovinu.
Idući korak - provjeri jesu li li popunjena sva prazna polja prilikom popunjavanja obrasca za kupnju.
Ako stvar i dalje ne fukncionira, javi nam na podrška@uhvatival.hr , pa ćemo provjeriti o čemu se radi.


Koje podatke moram dati?

Navesti karticu koju koristiš i ispuniti sva prazna polja: broj kartice, datum isteka, kontrolni broj te podatke o korisniku.


Što ako nemam kreditnu karticu?

Možeš zamoliti nekog da plati ponudu svojom karticom. No, nikako to ne čini bez suglasnosti vlasnika/vlasnice kartice.
A možeš platiti i osobnom uplatnicom i e-bankarstvom.


Što su “kuponi za prolaz”?

Minimalan broj kupona koje treba kupiti da bi ponuda uspjela.


Što znači “ponuda je uspjela”?

To znači da je kupljen minimalan broj kupona.
Možeš i dalje kupovati, ako ponuda nije ograničena. Ako jest, to ćemo reći. Jasno i glasno.


Osim cijene, postoje li drugi uvjeti za kupnju kupona?

Obično da. Može ih se pronaći ispod sata s tvoje lijeve strane, pod „Napomene“.

 
Kad mogu početi koristiti kupon?

Po završetku ponude. Pojedinosti potraži u tekstu ponude ili napomenama.


Moram li ga osobno iskoristiti ili ga mogu pokloniti?

Možeš i jedno i drugo. Hvatanje valova je super način da iznenadiš dragu osobu atraktivnim darom, a da ne platiš puno.

Kako mogu pokloniti val?

Kupiš kupon kojeg želiš pokloniti. Pričekaš da postane aktivan u tvom profilu. Klikneš na njega. Klikneš na „Pokloni kupon“. I to je to.
Na poklonjenom kuponu neće pisati ni cijena, ni popust, niti vrijednost. Bit će poneka iznimka, kada je uputno da korisnik zna vrijednost kupona (npr. odlazak u restoran sa kuponom koji umanjuje račun za određeni iznos).

Što učiniti ako kupon želiš osobno uručiti? Ispiši ga. Na njemu napiši ime i prezime osobe kojoj je poklon namijenjen. Stavi ga u lijepu kovertu, ukrasi vrpcom, pošpricaj s par kapi parfema, nacrtaj na njoj nešto ili dopiši par toplih riječi… I odaberi pravi trenutak.
Fora je osobno uručiti poklon, ali nekad to nije moguće. Zato ga možeš poslati e-mailom! Kako? Nakon što klikneš na „Pokloni kupon“, unesi e-mail adresu i poruku. Klikni na „Pošalji“.